fredag

hej!
imorse åkte jag tidigare på till skolan och satt och pluggade med erika en liten liten stund eftersom vi hade engelska prov på slutet av dagen. vi satt ute och pratade mest o myste på tills victor kom och jag var med honom istället. dagen gick hyffsat fort, jag hade naima, engelska och sist idrott som vi hade massage på. sedan får jag och victor och fikade på stan, köpte nån sminkburk till mamma och sen for vi hem till njurunda för att hon behövde ha den idag. efter att vi lämnat den hos mamma, så gick vi och åt thaimat! :)
vi missade bussen precis då vi hade ätit klart, så vi tänkte gå på ica en stund, då dom som jobbade där fick för sig att vi hade stulit nånting.. ;p victor tyckte att det var jätte roligt... inte jag :(
vi tog bussen sedan iallafall, och det blev bara massa skit då vi kommit till kvissle.
aja.


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0