onsdag

hej! :)
jag var ju riktigt superduktig i morse, så jag försov mig :) inte allt för bra. jag skyndade mig iallafall och kom ''bara'' 30 minuter sent. jag hade foto, så jag försökte få tag i en dator så jag kunde föra över mitt arbete ifrån kameran och jobba med det. men då funkade naturligtvis inte den dator jag tog, och alla andra var upptagen. dååå sket jag i det o mötte upp victor en stund istället :) sedan hade vi lunch och sedan bild. vi ska göra om väntrummet så ungdomsmottagningen flyttar, så klassen höll på med en planering :)
efter att jag slutat for jag och victor till stan, och kollade lite. åkte hem till victor och åt ris och kyckling då vi var klar. sedan blev de sängen :):) tröttaa



vi ses!
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0