tisdag

Hej! :)
nu ser det säkert ut som om jag har varit duktig och skriver måndag efter tisdag, men det gör jag inte ;) jag har inte skrivit på..ja, vad blir det? tre veckor? illa! får försöka fixa till det nu!! :) kan ju säga att jag har varit med victor hela påsklovet som varit, träffade lotten en dag och lämnade cvn i birsta sedan festade jag och victor med emelie helgen som var! :) det var riktigt nice, bara de att vi gick en jävla bit då vi skulle hem =D haha! men det gick ju iallafall. idag har jag varit på skolan, och det är riktigt sjukt skönt varmt ute så man blir ju bara jätteglad!!!! :) jag hade psykologi imorse, och fick då reda på att jag och vera fått mvg på nån uppsats för ett tag sedan, det var ju också ett plus. sedan hade jag nutida konst, lunch och engelska. for till stan sedan efter skolan och åt glass med victor :) efter det tog vi bussen hem till honom, jag skulle hämta mina bilder som emma tagit på oss för typ en vecka sedan o sedan stack han på träning och jag hem :)
åkte hem, fikade och sedan slockade jag ;o oerhört trött var jag då jag kom hem. Efter att jag sovit i en timme kanske, så väckte mamma mig och ville gå och sola en sväng :) så vi pallrade oss bort dit och sola typ 15 minuter. asskönt! nu har jag kollat på ''medium'' med mamma, och ska alldeles strax lägga mig.
men nu har jag iallafall skrivit, det är ju alltid nått! :) ska försöka skriiiva helatiden.

hörs!
                      
             kind of cute!            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0