torsdag

Hej!
jag kände verkligen inte för att kliva upp imorse då victors otroligt störande väckarklocka pep. och då jag kom att tänka på att det är torsdag och veckans längsta skoldag, blev jag ännu mindre pepp. vi drog oss i 30 minuter innan vi kom på att vi hade bråttom och fick skynda oss upp :) som vanligt, alltid stress! vi fick skjuts av hans mamma ner till bussen, som föriövrigt stog där då vi kom men som tur var väntade han på oss :) Åkte till skolan och hade naturkunskap med naima, inte allt för trevligt kan man tycka. hade lunch, engelska, matte och sist psykologi :) jag vera och jenny jobbade över 30 minuter, så jag kom hem hyffsat sent.
nu har jag precis ätit och ska sätta igång med pluggandet. sedan blir det dusch o tvn! :)

vi ses!
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0