äntligen fredag

jag kan inte förstå varför jag inte kunde somna inatt, men det gick bara inte. så nu är man ju lite småtrött vill jag lova :) victor for imorse vid halv sju tiden och jag somnade väldigt fort om igen!

nu har jag precis satt på mig sportbh:n, shortsen och linnet. det är bara skorna som fattas, sedan ska jag gå ut och gå igen. men jag måste vänta lite eftersom bitte och lasse (besöket ifrån örebro) inte farit hem än, utan de åker snart.

idag är det ju äntligen fredag också :) väldigt efterlängtat. jag ska nog försöka ta det hyffsat lugnt och vara med victor, det lär bli så! :) men imorgon skulle vi hjälpa till någonstans :o med nån bollkastnings-grej. jaja, jag vet inte :)   men vad ska ni göra i helgen?

nu börjar alla här hemma säga hejdå och bege sig ut till bilarna. det är nog hemfärds-dags nu. nu ska jag ut och vinka av, sedan går jag ut och går typ en timme :) hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0