blir allt bättre med tiden?

sitter i emelies nya lägenhet, jag har hjälpt henne att försöka få iordning och lite mysigt. även försökt att sova lite på golvet. hon har inga möbler än, det ska hon fixa nästa helg och då ska jag hjälpa till igen.

nu mår jag väl bättre igen, men jag funderar på om jag gör rätt och om det är värt det. Funkar det verkligen att bli irriterad och försöka få andra att förstå att man inte gör hur som helst?  och hur kan det komma sig att folk beter sig hur som helst? och kan det vara så att det pratas nu om hur dålig jag är som säger hur jag tycker, känner och mår dåligt av? att jag är oförskämd? haha, vilken sjuk tanke..


mitt i allt det här kaoset har jag blivit tok'kär i en ramlösa.. drack den igår och sitter med ett glas nu med!
snart druckit upp en 1,5 liter. hah! sedan finns det ju ramlösa - smultron fast bara på små flaskor :( synd,för den är också supergod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0