Da mi basia mille, deinde centum

det blev verkligen en lyckad kväll igår! :) jag hade riktigt roligt och det vara bara kul att träffa kompisar man inte sett på länge. vi var ju hos irma först och förfestade sedan tog vi en promenad ner mot stan, så undrar ni vilka som sjöng, så var det vi!
vi gick direkt på stads även fast det var 20, men vi kom in iallafall :) men det gjorde ju typ alla andra också. vi satte oss ner och drack köpte en halloncider var! :D supergott.
senare blev det dansgolvet, hualigen. jag har också märkt att min klänning kan man INTE ha och dansa i, den åkte åt sidan och jag visade nästan hela bhn :| inte okej!  men men, jag kommer knappast ha på mig den igen.

..och dum som jag var, trodde jag att bussen hem gick kvart över 3, men min gick tydligen kvart I tre. så det sket sig ju ganska rejält :) fick ringa till niklas så han fick skjutsa mig. han hade två andra tjejer med sig i bilen också, som var ganska på G! hahah.

när jag väl var hemma så fick jag sova ENSAM i huset :| ingen var hemma och jag tyckte att jag hörde knarrande steg och dunsar helatiden.. men det var nog för att jag skrämde upp mig själv. hahah

nu ska jag försöka duscha, fika lite sedan kommer nog farmor :) jag har inte lagt upp bilder på ett tag, och jag kan tyvär säga att det inte var jag som stog för bilderna igår.. alla bilder har irma :( så jag kan inte lägga upp någonting. men, vi får se om jag kanske kan få dom utav henne! :) 
 ha det bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0