filmkväll

åååh, vilken dag! jag och evelina har städat här nere i källaren nästan hela dagen.. fy vad jobbigt! och vi är fortfarande inte klara :o helt sjukt mycket att städa undan. farmor är en riktig pyssel-tant, så hon håller på med alla möjliga saker.. hon har kottar, stenar, flytved, pinnar, pärlor, senitlera, tomtar, grus, piprensare o..allt! o det där är bara en bråkdel av ALLT som verkligen finns där.

jag och evelina var på ica tidigare idag och köpte lite go'saker till ikväll och hyrde två filmer :) ''high school musical 3'' och ''det enda rationella''. jag känner verkligen för en riktig fet-lat-dag! :) och den här tråkigt jobbiga dagen funkar utmärkt att ha den på :)

mitt hår är fortfarande fuktigt efter att jag tvättat ur blekningsmedlet, mamma var här tidigare och gjorde slingor på mig, dom blev tunna och rätt bra.. men jag blir aldrig nöjd med mitt hår. ;p men nu ska jag slå på filmen :)




mitt ansikte såg på tok för konstigt ut.. haha, men det syns ju att håret blivit LIIITE ljusare iallafall :) sedan hatar jag att jag har lite självfall.. haah, det är fint om man har längre hår än mig, MEN nu har jag ju ganska kort hår, alltså, tummen ner.




en tokgammal bild på mig och evelina, hon ser så liten ut.

nu ska jag gå, ha en trevlig kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0