håller nog på att bli sjuk

min säng har nog aldrig varit så här skön som den var imorse då jag skulle kliva upp, ville inte ur den alls! tanken på att söka min lektion på hedbergska gjorde det ju inte bättre heller.. men jag var ju tvungen. Men då jag väl kom fram till stan, mötte upp caroline och tillslut kom fram till hedbergska, så visade det sig att vi inte ens har lektioner på tisdagar, utan vi ska gå till 18.00 varje torsdag istället.. hur illa är inte det!? 8.30-18.00, mördardag!
jag träffade jenny iallafall, någonting positivt! :D haha. sedan for vi tillbaka till västermalm, eftersom jag fick ett väldigt glädjande sms utav min vän lotten, så jag var ju bara tvungen att fara och kika :) jag har haft samhälle, idrott och svenska idag, men de är också dom enda lektionerna. sedan är jag ledig på fredag!

efter att vi slutat for jag, lotten och caroline ner till polisstationen och fixade nytt pass till mig och ett id-kort. jag längtar verkligen till mars då jag ska fara till thailand.. blir helt till mig! det ska bli så hemskt skönt att åka iväg ett par veckor :) efter våran lilla tripp till polisen så gick vi på stan en liten stund och sedan for jag hem med bussen. hemma fick jag kyckling med ris och jag åt tillsammans med henning och molly! det kan ju tänkas vara världens sötaste ungar. efter det gick jag ner och slocknade, jag sov i säkert fyra timmar.. bara sådär. vilket verkligen kan vara ett tecken på att en förkylning närmar sig.
har precis duschat nu och jag håller på att frysa ihjäl, jag ska lägga mig och vänta på ett litet samtal. :)

if you find someone who is better for you, I am just glad, for it was not even there. but please let me be now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0