hatar att bli väckt..

farmor skrek upp mig nu på ''morgonkvisten'' för att jag ska upp och föra över massa bilder ifrån hennes andra dator.. blev så less eftersom jag hatar att bli väckt, sedan tar det typ 20-30 minuter att bara starta den. klockan är iförsig halv elva, men jag och victor la oss vid 2 eftersom vi åkte bil inatt. så jag känner att jag skulle behöva snusa en litenliten stund till..

victor ligger nere och sover, lucky him. skulle göra nästan allt för att lägga mig där nere jag med! men jag måste ju ut och gå med, det kan jag ju inte sluta med bara för att det är helg. men nu måste jag gå och leka datanörd och föra över supermånga bilder, HELA DATORNS bilder.. bara för att det är så roligt? :) eller!? åh, sedan är jag irriterad på det. lyckad förmiddag.

ikväll ska jag och victor hjälpa till med nå bollkastningsgrejs? jag har ingen aning om vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0