mini shopping

farmor väckte mig överdrivet tidigt imorse, jag kände inte för att gå upp alls. vi åkte in till birsta och handlade lite småsaker till henning, molly och sixten.  jag hittade även det jag letade efter, ett par promenad skor, adidas shorts och en sportbh. mycket användbart! mitt upp i min lilla provstund kom erica :) sedan blev det en chai latte på wayne´s coffee.

efter det for vi hem och gick ut med hundarna en liten sväng och sedan efter det upp till ica för att köpa godsaker o hyra film. vi hyrde två stycken, det blev ''wallander vittnet'' och ''valentines day''. nu har mitt internet slutat funka lite grann, allt för att jävlas med mig! :) så det blir inga bilder i det här inlägget, mycket tråkigt.. det ser inte trevligt ut alls utan bilder :( men..

nu ska jag gå och lägga mig. förmodligen prata lite till med victor via sms, den lilla jätte smarta killen är hos en kompis i all evighet då han ska upp och jobba, det lär han ju få äta upp imorgon! :) om inte annat senare i framtiden, då han kan vara med mig till två på nätterna ;) han har ingenting alls att klaga på då!

imorgon ska jag beställa mina haremsbyxor om internet vill funka, jag ska ha dom till och från mina små tränings stunder nu till hösten. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0