örebro besök

igår kväll kom två släktingar hit till oss :) dom är ju över 60 båda två så det är ju inga ungdomar direkt. Dom har köpt en dator.. en laptop. och dom kan inte med den, och dom ska börja med att betala saker via internet, skaffa mejl osv.. det är inte det enklaste att få dom att förstå!

victor kom också hit igår :) och vi åt lax till middag, väldigt gott! vi satt och pratade lite,sedan kollade jag och victor på ''crazy heart'' väldigt konstig film, och dryg. inte alls så bra enligt mig. 
 

jag sitter och funderar på att beställa hem lite kläder ifrån nelly rean.. men jag vet inte om det är värt det. det är ju bra att spara lite pengar också. får se hur det blir :)

nu ska jag till birsta en snabbis! :D jag ska uppdaterar lite senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0