pepp!

nu sitter jag hemma, själv tyvär.. men det funkar det med. har ju lite musik att lyssna på :) jag försöker lista ut vad jag ska ha på mig.. jag kan ju inte tänkas vara så hemsk tråkig så att jag har samma klänning som sist, men det blir nog tyvär så :( eftersom två andra är i tvätten och den andra är typ genomskinlig om man inte har strumpbyxor, och riktigt så roligt ska vi inte ha det! här är några bilder ifrån förra gången jag var ut med vera. Här är en bild på mig och emelie, och även klänningen jag ska ha:

 

jag hoppas iallafall att den här kvällen blir lika rolig som den förra! :D och det blir den garanterat :) det känns bara som om tiden går så fruktansvärt segt. klockan är bara sex snart..
jag ska iallafall möta upp jenny tillsammans med sofia senare, men nu innan måste jag fortsätta med att försöka välja skor. sedan försöka fixa med skjutsen :) ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0