sista dagen på sommarlovet

man blir ganska less då jag faktist har bloggat varje dag hela sommaren, sedan skiter det sig nu på slutet! men jag kan skylla på att jag har haft mycket att göra.

jag gick iallafall hem ifrån emelie i förrgår, alltså -från kvissle till bommen via strandleden, jobbigt! och sedan igår gick jag tillbaka till henne för att hämta min laddare, gick strandleden då med :) gick på 20-30 minuter! :o jaja, det viktigaste är att jag själv tycker att det är snabbt :)

jag var med lotten i stan igår, vi gick runt lite åt lite och småpratade mest! :) jag har ingen egen bild som är bra så därför tar jag en ifrån facebook.



jag ska bosätta mig i söråker ett par dagar, så då kan jag ju enklare blogga eftersom jag har min laptop där.. sitter på gamla datorn hemma hos mamma nu, MIN gamla dator. seg som bara den! jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag mer än att försöka ta mig in till stan och sedan vidare till söråker. det är ju sista sommarlovsdagen nu, fast ändå inte.. man måste ju lägga sig hyffsat tidigt för att kunna komma upp i veckan!

nu ska jag göra mig klar för att åka, jag har redan packat klart. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0