smått förkyld

jag brukar alltid få en överdrivet rolig röst då jag blivit lite förkyld, men nu är ingenting roligt alls. jag har ont i halsen och det är bara hemskt! köpte iallafal bafucin idag, får hoppas på att det blir lite bättre eftersom det bedövar halsen lite.

men även fast jag är lite sjuk så har jag ändå inte legat på latsidan :) jag sov länge, men jag gick ut på en liten promenad i 40-50 minuter, sprang även lite också! verkligen suuperduktigt kan man tycka.

idag blir det grillat här hemma, victor kanske kommer också men jag är inte säker. örebro besöket är kvar och är på sin lilla ''datakurs''.



har lite brist på bilder, men det här är iallafall en bild ifrån stockholm :) och hissen på hotellet! :D

nu ska jag nog dricka lite kaffe och ta en bit nybakad sockerkaka, yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0