smått förkyld

jag och victor somnade väldigt tidigt igår, men ändå sov vi konstigt länge. men det gjorde inte våran lilla förkylning bättre, både victor och jag mår lite halv taskigt. :( han kunde inte ens vara med på sin match.

Victor for hem kring halv sex, och då stack jag och farmor och inhandlade lite middag eftersom ingen här orkar laga mat idag heller.. hahah! det blev kebab-sallad till mig och farmor och farfar åt nån pizza av nått slag. :) jag har varit ute och gått/sprungit, men mest gått eftersom det verkligen känns över bröstet om man börjar småspringa. det är inte alls bra!

jag har precis duschat och smetat in mig med världens bästa body butter! fick en utav victors syster då jag fyllde år, så det är min andra burk :) använder den ofta.

strawberry 200ml ifrån body shop.  165:-

nu har absolut ingenting att göra så därför tänkte jag försöka få till nån bättre liten ''design'' som det så snyggt heter. jag ska även kika runt lite, precis som igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0