tråkig busstur

igår var det min och victors 7-månaders dag så därför var vi till höga kusten och fikade, gick i skuleberget -till grottan och till toppen, åkte linbana, for till max och åt mat sedan efteråt en lyxshake :) vi for även till några bekanta och hälsade på efteråt :) otroligt mysig dag! men alla bilder är på kameran som är i söråker, ska föra över dom såfort jag kommer tillbaka till söråker igen :) för det blev väldigt mysiga bilder! :D

jag åkte till njurunda idag, för att
möta upp mina syskon och sedan ska vi tillbaka till söråker igen. ganska onödig sväng egentligen. jag gick och solade en snabbis eftersom det var evigheter sedan jag solade sist, skönt! sedan blev det pizza :) nu har jag och evelina suttit och kikat på en massa gamla bilder på datorn, och beslutat oss för att vi MÅSTE knäppa nya :D


  
jag har ingen bra bild på evelina, bara den hon tagit själv. haha. jaja! :) det är iallafall hon och min pluttiga lillebror :D

mamma kommer alldeles strax hem, så jag tänkte träffa henne en liten stund innan vi far vidare. jag har inte träffat henne på säkert 2 veckor.. det känns lite! jag ska plocka undan lite och stöka fram hennes lilla present :) ha det bra! jag lägger upp mina bilder efter min lilla ''bergsvandring'' lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0