lördag

hej!
jag har varit duktig och hjälpt victor att flytta om hans möbler eftersom han har bytt rum :) och eftersom jag naturligtvis måste göra illa mig jämt, så gjorde jag ju illa handen då jag bar soffan över den lilla kanten, så jag fick ett litet ont sår! inte bra.
senare på dan for vi till birsta och kollade lite, victor köpte presenter till sin mamma och jag letade en klänning till den 27:e men det gick inge vidare. vi åt och for tillbaka hem till victor en liten stund, innan vi for till stan och såg på filmen ''farsan''. den var ju riktigt rolig ibland men ibland var den inge bra alls,utan bara dryg.
efter det traskade vi ner till navet och tog bussen hem :)

nu vill jag verkligen bara åka utomlands! tänk va skönt.
ha det bra,pusss/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0