måndag

hej!
idag klev jag och victor upp och for till skolan på morgon. det var ju snorkallt ute så vi fick skjuts ner till bussen utav hans mamma, riktigt snällt! annars hade vi ju blivit istappar.
skolan gick jätte segt och det var bara riktigt jobbigt.
efter skolan for jag hem en JÄTTEsnabbis och duschade, för sen for jag tillbaka in till stan och mötte upp victor och susanne (hans mamma) för det dom fyllde ju år på måndagen egentligen, men blev gratulerad av släkten på söndagen. så jag mötte upp dom och for och åt tillsammans med hans mamma och pappa. (:
sedan for vi hem och sov.

pussss/t



riktigt snorkallt ute!                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0