onsdag

hej!
imorse vaknade jag upp hemma hos farmor och farfar.
gick upp och gjorde mig iordning och fikade, sedan kollade jag på termometern och fick en chock! -29.1 grader kallt, hur illa är inte det?! det är ju riktigt illa. farmor bestämde sig iallafall för att skjutsa upp mig till bussen :) vilket jag inte hade nånting emot! :D jag slapp ju gå. tog bussen till skolan och hade fotolektion :) planerade lite om hur jag ska fota novas dop i helgen. det ska bli riktigt roligt! jag ser fram emot det. sedan hade jag screen, det blev riktigt snyggt det jag gjorde. ska ta dit en tröja och trycka nånting på den :) ska bara bestämma vad jag ska trycka, det lär ju sluta med att jag gör massa tröjor med olika motiv. :) blir riktigt bra. jag tog en bild på marilyn monroe idag då vi inte hade tagit några egna bilder. åkte till stan då jag slutat och kollade ut en tröja som jag ska ha på mig på dopet i helgen, la undan den eftersom mamma ska gå med mig imorn :) kan ju visa en bild då kanske. åkte hem och satte mig vid datorn med en piggelin! ska snart bada och se lite på tv. (: 
                                        pussshej/t


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0