söndag

hej!
det är ju riktigt komiskt.. jag skrev precis ett helt inlägg och råkade flabba bort så att allt försvann :) riktigt irriterande, så nu orkar jag knappast skriva direkt allting. för jag kommer nog inte ens ihåg allt.
victor och hans mamma fyller ju iallafall år imorn, men dom ska gratuleras idag istället.
så hans mormor, morfar och farmor kom till honom idag. han fick nått jätte klurigt spel av sin mormor och morfar som jag verkligen tyckte om! det var som ett pussel som hade jätte många olika kombinationer, men det var jättesvårt, vi fastnade på precis samma som hans mormor också hade fastnat på. illa! vi får försöka klura ut det.
pusshej! /t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0