torsdag

hej :)
idag klev jag upp vid halv sju tiden, kände att min förkylning inte hade blivit bättre under natten, utan bara sämre. så jag duschade lite snabbt,sjukanmälde mig och gick ner och kröp under täcket igen. klev sedan upp senare igen vid typ halv ett tiden, riktigt skönt :) kollade lite på tv och fikade. sedan ville farmor ha lite hjälp med att städa, och eftersom jag kände att jag höll på att bli bättre så hjälpte jag henne med det. hon skulle slänga massa gamla kläder och skit ;D hittade en svart jätte gullig gammal klänning, som nån i släkten tydligen haft. jag provade den och det visade sig att den var riktigt fin! =D jag blev iallafall kär i den. har ingen bild eller så, men.. den var riktigt fin, lite för lång.. men det är ju lätt fixat! :) åt kyckling o ris senare, sedan har jag bara suttit och latat mig vid datorn. slöat riktigt ordentligt, men det behövde jag! ska på skolan imorn igen, back on track.
ska ner till sängen och smsa en stund kanske, sedan sussa :)
vi ses, natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0