älskar sommar!

Hej! :D
det känns ju verkligen som att jag har vänt på dygnet nu kan man ju säga.. vaknar vid 1-2 varje dag nu. de är inte okej! man måste ju ta vara på dagarna då solen är uppe känns det som. och det känns ju verkligen som att jag måste ut till solen igen nu efter att jag skrivit det här inlägget.
Är det bara jag, eller har någon fler vänt på dygnet?

Jag och victor klev ju som sagt upp vid ett halv två någon gång.. vi gick upp och fikade, och då vi kollade ut blev vi ASGLAD eftersom solen skiner som aldrig förr.. så vi bestämde oss för att packa en picknick korg och fara ut på åstön och fika lite, väldigt mysigt var det! :) men sedan skulle ju han fara på sin träning, så vi var bara där ute i 20 minuter.. men det är iallafall bättre än ingenting! :) kakor,bulla och fanta :D så somrigt som det bara kan bli.

Jag fick precis dissen utav min lilla söta kusin, henning. Han ville INTE komma ner och vara med mig, så jag får vara ensam ;) men jag ska ut och lägga mig i solen nu vilket som, och sedan ska jag nog bege mig ner mot havet på en promenad! har inte varit ute och gått på.. jätte länge! illaa. jaja, uppdaterar sedan och lägger upp bilder ifrån åstön då kameran har laddat klart.. :) hejdå på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0