ÄNTLIGEN!

Hej :) klev upp med caroline och gick till ica för att köpa lite glas eftersom det var sånt underbart fint väder ute! vi satte oss på en bänk och kände hur solen bara stekte på oss! :D hur underbart är inte det? efter att det kom äckligt moln så gick vi in och kollade på wallander prästen. jag trodde att jag hade sett alla filmer, men jag hade inte sett den och inte cellisten heller.. båda var jätte bra! :) cellisten är verkligen en film jag rekomenderar.

Efter att hon for hem, gick jag och satte mig ute en stund och sedan efter bara nån timme var det mat. Tacos! farligt gott :)  la mig på soffan och kollade på cellisten som jag sa. Telefonen ringde och det var william, min lille bror.. han hade spelat fotboll och foten hade böjt sig bakåt på nått vis. följde med honom till primärvårdsjouren(?) och sedan till akuten. Men ingenting var brutet, och hade ingen spricka heller som dom först trodde. SKÖNT!

sedan kring tolv inatt, träffade jag victor!!! :') efter en vecka då han varit i egypten. ruskigt glad blev jag iallafall! :) vi åkte hem till njurunda och sov här. asmysigt! fick en jätte gullig fin liten pyramid, daim och nån annan chocklad, kommer inte riktigt ihåg vad den heter :p :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0