dagen räddad

Hej på er! :)
Har sovit fruktansvärt dåligt inatt, vilket också kan bero på att jag inte mår sådär.. prima direkt. känner mig mest bara arg. Jaja, i vilket fall som helst sov jag dom där extra timmarna förut. Men nu är jag uppe igen, sitter bara på internet och kollar runt lite grann igen.. vill verkligen ha låga converse, har höga, men låga är ju så mycket somrigare. ljusgula skulle inte sitta helt fel, men det skulle inte vita göra heller även fast alla har dom. Jag kollade ju bara som sagt runt lite grann, och kom på att.. ''jag kanske ska kolla mitt konto, och se hur illa det är'' jag loggar in på swedbank och blir POSITIVT överasskad :D yey, pengar!! ska försöka hålla igen när det gäller massa ''onödiga'' köp. måste skynda mig upp på blomsteraffären och köpa nått block.. som man sticker ner blommor i :) ska göra ett blomster-arrangemang sedan. yeye! uppdaterar kanske sedan, hektisk dag.


vill ha!!! ringarna ska däremot vara silvriga, såg dom lite sent! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0