..hundvakt

Hej!
Idag for farmor och farfar iväg, vilket innebär att jag ska vara hundvakt till deras två hundar. Men dom är gamla och lata, så det är inte mycket att göra :) har mest legat ute och solat hela dagen, och ätit en jätte god sallad. läste även den senaste hänt bild, riktigt mycket skvaller.. men det är så roligt! :D typ som att celine dion ska få tvillingar, lite om smink och sedan att victoria beckham flyttar till England utan David. Jag vet inte hur mycket sanning som ligger bakom det, men det är ju alltid mysigt att ha någonting att läsa om man inte har påbörjat någon bra bok.

Jag har varit inne nu en stund och gett hundarna mat, och det är inte dålig mat dom äter.. är det inte kyckling och ris så är det makaroner, korv och fläskfile ;s och ändå äter dom inte ens det :o bortskämda hundar. märks att det är gamlingar som dom bor hos ! :D

Har kollat runt lite på internet med nu, medans jag väntar på att klockan ska bli sex så att jag kan springa upp på ica och se om den nya wallander finns att hyra, den fanns inte tidigare idag :( den heter iallafall ''indrivaren'' om jag inte minns fel. vill vilket fall som helst se den! sedan har jag hittat jätte mycket fina kläder på internet med, som jag är jätte suuugen på! :D snart kommer mina badkläder säkert hem.. :) nånting att se fram emot iallafall. nä, nu ska jag bege mig upp mot ica.. medans jag funderar på vad jag ska göra på midsommar. vad ska ni göra?
och är det någon som ska på memento imorgon kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0