kusindag

Hej! Jag har kommit fram till att jag måste skippa kvällskaffet tillsammans med farmor och farfar på kvällarna, för jag kommer inte i säng förns jätte sent. Jag var verkligen inte trött alls igårkväll då jag gick och la mig, jag kunde verkligen inte sova. Inte nog med det så har farmor en klocka som tickar varje hel och halv timme.. dåligt less och stressad man blir då man hör den plinga. Man säger till sig själv att det är sent och att man måste sova. Men då går det ju bara ännu sämre, går inte alls.

Blev hursomhelst väckt utav Molly imorse, hon är så söt! Farmor skulle iväg en snabbis, så jag fick vara barnvakt en liten stund. Hon satt och pratade om vad hon hade ätit till frukost i säkert tio minuter, hahah!! jätte gullig :D
Sedan kan hon inte säga ''f'' heller, och hon säger ''ponpon'' till telefon.

Nu har vi lekt lite ute på altanen,och det är fortfarande pissigt väder så vi ska till birsta om en liten stund. Jag har varit trött väldigt länge, och det blev ju bara värre då jag började skriva här på bloggen, och ALLT försvann. Hatar det, så nu blev det ju inte alls lika mycket text som innan. Jag satte mig iallafall här bara för att lägga upp några bilder, jag kan ju uppdatera sedan och kanske det blir några fler bilder.

          

 

 















Så! Nu har jag varit ute i lekparken tillsammans med farmor, henning och molly. snacka om att vara helt slut i kroppen, då man fått gunga och haft sig. Vi for ju till birsta, gick och kikade lite grann och jag hittade några klänningar, vilket var bra eftersom jag inte har nånting att ha på mig till helgen. Vi gick och åt lunch där med, det blev donken för mina småa underbara kusiner, och för mig och farmor blev det kyckling med ris. asgooott
Vi blev inte allt för länge där, eftersom vi såg att SOLEN tittade fram utanför.. så vi åkte hem och gick somsagt till lekparken. Henning älskar småkryp med, tyvär.. allt litet som rör på sig ska ha ta i och spara i sin lillhand. Idag hittade han skalbaggar, maskar, myror, nyckelpigor, gräshoppor och nån fjäril.. hatar småkryp!
         

Nu ska jag gå och fika med farmor och farfar och somsagt inte dricka kaffe, tar dricka istället så att jag blir hyper en timme och sedan slocknar på direkten. Victor ringde mig för en liten stund sedan, jag saknar han så mycket!!!!
Efter fikat blir det iallafall att se på film och försöka sova. sovgottt
                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0