mysdag med victor

Hej! :)
jag har haft det här inlägget som utkast, men jag har inte haft tid att skriva nånting! :/ men midsommar var iallafall sådär.. kunde ju ha varit roligare, men kunde även varit sämre. :) det fanns ingen människa alls som hade med sig en kamera.. men vi spelade iallafall brännboll då det var ett litet uppehåll, sedan pendlade vi mellan två fester med.. så fult! kom hem genom någon skjuts som carro skaffat, han skjutsade hem mig, victor och carro till söråker. väldigt snällt!!

sov somsagt i söråker, och dagen därpå for caroline hem efter att vi hade ätit varmkorv med bröd.. som jag så duktigt gjorde till oss tre! :D jag och victor la oss i soffan och kollade på disney film, ÄLSKAR det! Efter det gick vi upp på ica och hyrde film + köpte godis, och även lite pommes som vi skulle ha till köttet, eftersom vi grillade lite senare på kvällen! :) det blev jätte mysigt, och vi gjorde det naturligtvis ännu mysigare med lite ljus! :D

 


filmen var ganska bra faktist, men verkligen någonting jag rekomenderar! :)
det är var verkligen något som kändes i hjärtat, iallafall på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0