skön promenad

Godmorgon
Jag var vaken till strax efter fem inatt, så jag var hyffsat trött då jag skulle kliva upp i morse. Men eftersom det är sommarlov, beslöt jag mig för att skita i att gå upp :) låg till strax efter 2, illa! men fruktansvärt skönt :D gillar iallafall det jag ser ute.. eller rättaresagt vad jag INTE ser.. inte ett enda moln, alldeles totalt jätte blått! :D kommer nog ta kameran och gå ut och ta lite kort på allt överallt.

ska gå upp med filmen jag hyrde igår, avatar. jag är ju lite efter så jag hade inte sett den innan :) men den var helt okej, lååång och ett bra tidsfördriv då jag var alldeles ensam här hemma :/ ska kanske hyra en till film idag, 2012 kanske.. för den har jag ju inte heller sett. ska vilket fall som helst gå en sväng nu, skriver kanske lite mer senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0