söndag kväll


låg ute i solen i kanske.. 40 minuter sedan började det blåsa för mycket :( men det är fortfarande skönt väder så jag ska ut och gå alldeles snart :) 

ett litet tips till er som ligger och solar, jag har hört att displayen till mobilen och såklart andra displayer som till tex displayen till ipoden, kameran osv.. kan bli förstörd om solen ligger på. vet inte hur mycket sanning det är, men det är ju värt att lägga sina prylar under ett linne eller så.. för säkerhetens skull!

Sitter och kollar på lite skor nu.. det är ju bara för hemskt att man inte har några som helst pengar till att köpa skor för just nu alltså.. sedan har jag inte fått något sommarjobb, utan jag ska bara passa min farmors hundar i två veckor och få lite pengar för det.. lättförtjänta pengar, MEN det skulle inte sitta fel med ett litet jobb. 


Öppen tå och nitdekor. Klackhöjd ca 13 cm. Platå ca 4 cm.  499:- 


jag har inte mineral foundation, har ingenting alls nu då det är sommar.
Men jag funderar starkt på att köpa!   250:-





hittade mycket små saker på hm med! ge mig pengaaaar...


5-pack armband ca. 70:- /hm
ljusturkost armband ca. 70:- /hm
örhängen ca. 20:-  /hm
väska ca. 150:-  /hm
skor ca. 100:-  /hm


nej.. nu kan jag inte sitta här mera. jag måste gå ut och gå en stund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0