vart är sommaren?!

berättade ju om kvällen igår i det tidigare inlägget, men när ska sommaren komma? solen och allt, vill kunna bada utan att bli sjuk, och.. dessutom våga mig ner i vattnet. det kan ju tänkas vara så att jag är liiiite badkruka ifrån början, men de får man va då det gäller första doppet tycker jag. Dedär med att slänga sig i och göra bomben är verkligen inte min grej! :D det får ta den tid det tar, så är de väl oftast.

Victor ringde också för ett tag sedan, det är inte långt kvar tills han kommer hem igen. LÄNGTAR!
Sitter framför datorn nu iallafall och håller på att somna, har precis duschat och gjort mig klar för sängen! har haft världens mys nu på kvällskvisten, tillsammans med min lillasyster evelina. det har blivit chips, godis, cola, popcorn och andra godsaker :D men nu är det dags att slå igen ögonen en stund, ska upp tidigt imorn :)
sleep tight 
                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0