fredag

hej! :)
idag hade jag bara en lektion, engelska. for med victor till stan efteråt och köpte en present till farfar, jag köpte en bok ''män som hatar kvinnor'', sedan fick han ett asfint kort som spelade tina tuners låt ''simply the best''. utav victor fick han fin choklad, med typ.. sprit smak (a) :) vilket han älskade! han blev mer intresserad utav det än min bok, så det är ju positivt, fast inte mot mig. vi åt middag, fläskfile m. curry och potatisgratäng, vilket var jätte gott! :) tyckte iallafall jag! =D  efter att stefan farit och lämnat molly och henning hos farmor, så nattade vi molly och satte henning framför tv:n med lite popcorn. vi spelade kort tillsammans med farmor och farfar, jag vann ingenting, men det gick väldigt bra för victor :o hua! :) vi gick ner och la oss vid tolv tiden. otrooooligt nice

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0