fredag

hej :)
jag och victor klev upp väldigt sent, kring tolv halv ett nångång. då gick vi upp o käkade frukost och gjorde oss klar för att åka längdskidor! HAHAHAH. kan ju inte förstå att jag åkte, men det gjorde jag ;) vi åkte 5km, vilket jag tyckte att jag själv gjorde riktigt bra! ramlade bara en gång, och tog av mig skidorna två ggr eftersom det var alldeles på tok för brant för mig på två ställen :D ville inte ramla en gång till efter den första ;p räckte med en tyckte jag! :) då vi kom tillbaka duschade vi och åt middag. senare på kvällen for vi ner och spelade bowling, typ.. orsa bowling? tror jag. :) jag kom ju sist, men det gick ändå ovanligt bra för mig :D haha!  efter det for vi tillbaka till deras stuga.

pusssss
           

  __________________________________________________________________________________________
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0