fredag

hej!
idag for jag på skolan klockan åtta, för jag trodde att jag började klockan halv nio :) men nej, det gjorde jag inte! utan jag började klockan tio, och eftersom jag ska bort så kunde jag inte stanna längre så det blev en helt lektionfri dag för mig. väntade på victor, sedan tog vi bussen till birsta och gick på ica maxi och köpte massa godis, det är bäst där! sedan åt vi på max innan vi tog bussen till söråker.
sedan var det bara att traska ner till farmor och börja packa in i bilen. sedan for vi upp till örnsköldsvik :)
när vi kom fram bar vi in all packning och åt middag.
efter maten satt vi och pratade och spelade kort, gick riktigt bra för mig för en gångs skull!
sedan gick vi och la oss eftersom vi skulle vara någorlunda pigg på lördagen :)
 
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0