måndag

hej! :)
imorse klev jag och victor upp typ halv åtta och började göra oss klar för skolan. jag hade naima första lektionen, otroligt drygt! vi ska vara klara med solenergi jobbet efter lovet, och min grupp har knappt börjat skriva nånting. det låter inte så roligt att man har det kvar till lovet att plugga med det. men jag blir väl så illa tvungen, finns inte mycket att göra. efter naimas lektion hade jag bara lunch och form, sedan slutade jag. jag gick på stan med carro en stund, eftersom jag väntade på victor som slutade klockan fyra. både jag och carro hittade smink, woooho! (y)
inte för att jag behövde direkt, men.. det är alltid bra att ha nån gång :)
iallafall, då victor slutade så for vi hem till honom och åt middag med hans syster och hennes pojkvän. efter det for vi till hockeyn, timrå-modo, riktigt kul match! :D victors och min match, blev fem mål till timrå, precis som vi sa :) vi är ju bara för bra!
jaja, timrå vann och det var riktigt skönt att dom gjorde det. matchen slutade 5-4 till timrå.
nu är jag hemma i njurunda och ska alldeles strax duscha innan jag lägger mig.
:) puss!/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0