onsdag

hej! :)
idag då jag vaknade fick jag panik, eftersom mitt hår stog åt alla håll o kanter, det såg riktigt hemskt ut! jag tänkte att jag aldrig skulle få till det, och det fick jag inte heller, inte som jag ville. jag fick panik IGEN efter en liten liten stund, eftersom jag kom på att jag inte hade mitt skolkort hemma, utan jag hade glömt det hos farmor och åkt på betalkortet hela veckan, och nu var pengarna slut på det kortet. det är ju illa.. jag ringde till farmor och klagade på henne, för det var ju faktist hennes fel att jag hade glömt det hos henne ifrån första början. Hon plockade ut det ifrån min älskade vanten, jag har alltid kortet där! det är riktigt skönt att inte behöva ta ut handen då man ska klicka på apparaten =D otroligt behändigt.
det slutade med att jag fick pengar av mamma som jag kunde fylla på kortet med, och jag fick skjuts in till stan också :) for upp till skolan och hade foto, vi redigerade omvårdnadsprogramets bilder som dom ska ha på sina små kort.  sedan hade vi bara lunch och screen. det var inte så roligt idag som jag hade hoppats på, för jag hade inte med mig nån vit tröja som jag kunde göra tryck på :(  ska köpa en och trycka efter lovet istället. vi sprang omkring och fotade ett par otroligt snygga bilder! haha, gillar mina kåmpisar ((:
efter det så for jag ner till stan med victor, och han tog hål i örat ;) en guldplopp! hihi,asgulligt. sedan gick vi på biiiiteline och åt.  ehe, nu är jag hemma i njurunda och ska alldeles strax bada. jag fryser riktigt mycket, det är fruktansvärt kallt tycker jag. vi hörs :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0