söndag

hej.
idag då vi klev upp så fikade vi lite frukost och sedan började vi packa ihop alla sakerna eftersom det var hemfärd. victor är ju så otroligt duktig på att skura med skurmoppen, så det var väldigt roligt att kolla på :D
Då dom städat o vi hade packat väskorna, så for vi. vi åt på donken lite senare och sträckte på benen, sedan for vi vidare. väldigt drygt, men då vi närmade oss sundsvall ville jag inte hoppa av hos mig, eftersom jag ville inte lämna vickepicke :( buhu! dom lämnade mig i kvissle, på ica. min mamma var där och hämtade mig :)
senare på kvällen åt vi lite tacos hemma, o jag och mamma gick iväg och solade en kvart :) väldigt skönt!
 
    ses!
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0