tisdag

hej!
jag vaknade imorse av att mamma ringde och väckte mig hos emma, och sa att jag skulle hem och plocka undan i rummet eftersom vi ska tapetsera om i mitt rum. så jag fick bege mig hemmåt. jag plockade undan allting, så det blev jätte rörigt.. men det var så jag skulle göra tydligen. allting står i mitten av rummet nu, och det ser jätte hemskt ut! iallafall, dom som skulle spakla väggarna kom inte klockan ett som dom hade sagt, så vi ringde och kollade med dom, och då visade det sig att det var imorgon dom skulle komma och spakla.. :) inte allt för roligt, jag som hade stressat så mycket hem! jag började göra mig klar för att åka till farmor med evelina.
vi åt i stan och kollade runt litegrann innan vi tog bussen till söråker. när vi kom hem till farmor visade det sig att hon var jätte sur på mig för att jag inte kom hit igår :):) hua, det är inte alls nånting trevligt.. sura människor.
jag och evelina såg på film med lite popcorn, ''lotta på bråkmakargatan-flyttar hemifrån'' och ''legally blonde 2'' haha!


pusssss/t
______________________________________________________________________________________________
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0