tisdag

hellu :)
vaknade klockan sju av att evelina satte sig på sängkanten och killade mig på ryggen, asskönt! :) gjorde mig klar och tog bussen in till skolan. kom lite sent så jag fick kuta till psykologin. Det var inte så överdrivet mycket vi skulle göra. jag och vera satt i biblioteket och diskuterade filmen ''alla älskar alice'', det gick ju bra även fast vi inte hann göra så mycket. haha, vi hade mycket viktigare saker att prata om :)
vi slutade iallafall lektionen typ halv tio, och fick vänta på att frides lektion skulle börja. det var riktigt drygt eftersom hela klassen var ashungriga! haha. efter lektionen gick vi iallafall och åt allihopa, sedan träffade jag victor en stund efter engelskan :) han hade försovit sig, duktigt!!
slutade sedan efter fotolektionen och for hem.
har solat med mamma nu på kvällskvisten, nu ska jag duscha och gå o lägga mig :)
pusss/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0