torsdag

hej! :)
idag har vi haft friluftsdag med skolan, jag valde pulka med victor. typ hela estet och HELA ivik hade valt det.. roligt värre. jag och victor åkte på min madrass max tre ggr innan vi gav upp och gick in och myste helatiden istället. det var så mycket bättre! sjukt kallt ute,fast ändå inte. vi fikade och pratade i typ tre timmar istället;;
vid två tiden sa dom att man fick åka hem om man ville, så victor ringde till sin pappa, och han kunde komma och hämta oss vid hulistugan och skjutsa hem oss till victor. :) vi for dit och myste istället!
senare gjorde victor mat för han skulle fara o träna, och jag tog bussen hem. nu har jag precis kommit hem o ätit middag, ska gå o duscha o sedan slå på en film :) känner verkligen för att se en film! kanske till o med blir så att jag kollar på one three hill istället. mysigt! jaja, ha det bra :)
pussssss/t ________________________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0