torsdag

hej :) imorse då jag vaknade var jag otroligt trött, fast eftersom jag ska till stockholm så var jag för pepp för att vilja ligga kvar i sängen. jag klev upp, duschade och fixade lite innan mamma skulle skjutsa mig till bussen i stan.
då jag väl satt på bussen hamnade jag brevid en väldigt trevlig tant som pratade om allting utanför bussfönstret. det var ju väldigt roligt, eftersom hon berättade om precis alla städer och alla saker i städerna. lärorikt! haha. vi satt och surra på o käka godis tillsammans, :) asnice! sedan stannade bussen för lunch-stop i tunnebro(?) tror jag det hette. sedan 40 minuter senare var vi back on track igen, och fortsatte våran resa ner mot stockholm :)
då vi väl var framme så var vi där trettio minuter senare än beräknad tid. :( så vickepicke och hans mamma fick ju vänta på mig, inte kul. men victor stog iallafall o väntade på min busss, hihih! jag fick jätte ont i magen då vi gick omkring i stan där nere och väntade på hans pappa. jag vet inte alls varför, men jag kunde tänka mig att det var som magkatarr, för det gjorde otroligt ont och det kändes som om jag skulle gå av. då victors pappa väl kom så började vi åka mot deras stuga. vi stannade på max och åt middag där, och konstigt nog blev magen bättre efter att jag hade varit på toa och kissat! (y) tips till mig själv nästa gång :) att kissa! vi forstatte att åka sedan, och åt en piggelin senare efter vägen :) sen var vi frammeee, verkligen jätte skönt eftersom jag hade åkt hela dan!
vi hörs,puss!      
            
______________________________________________________________________________________________
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0