förlåt!! ♥

nu har jag råkat gjort det igen. glömt några dagar liksom :( det är inte okej! men det är mycket med skolan, eller iallafall med mitt projektarbete och så. det är inte roligt alls.. jag fortsätter på min väggmålning som vanligt, och jag ska börja med porträtten imorgon! :) det ska bli intressant och hoppas att det blir bra!

igår var jag med jenny på stan ett tag. vi gick på barista och fikade lite + prata massa (viktigt!), och jag blev väldigt imponerad över baristas handfat eller iallafall kranen:o en sån vill jag också ha då jag flyttar hemifrån!
   

sedan vart vi tvärsugen på att gå på bio, så då kom julia också in så vi gick alla tre. det blev filmen
''meet the parents: the little fockers'' HAHA! och jag har väl aldrig någonsin skrattat så sjukt mycket. grym film!

nu ska jag ner och se på film, jag klarar inte av att varken måla, plugga, städa eller nått. ingenting orkar jag! jag kommer somna då jag lägger mig. kul! godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0