heldag med jenny

jenny och julia sov hos mig inatt, så jag och jenny klev upp klockan sex och började göra oss klar. sedan väckte vi julia strax innan vi skulle gå :') snällt! vi for till västermalm och jag hade bild i typ tre timmar... så jenny fick sitta och vänta med anki och maja i kafet :') det var soppa på skolan.. så vi gick iväg till bigboy och köpte barnboxar istället! haha. sedan fick vi otroligt fula nallar också.




efter det mötte vi upp oscar, oskar och daniel som skulle köpa biljetter till mementos 150dagars fest, så nu har vi nästan sålt alla! :) bra jobbat de. sen for vi ner till stan och köpte lite saker. lite mycket saker..



ring 79:- gina tricot


mascara 145:- kicks


599:- scorette


vi gick och solade en snabbis nu på kvällskvisten med :)



men NU ska jag sova :) brevid jenny :') IHIHIH, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0