min helg

Hej!
i fredags gick jag, kicki och jenny ner på krogen efter attt vi hade suttit hos kicki. det var riktigt roligt:) men vissa fick ju lite för mycket.. jenny:( haha! men det var ändå roligt. På natten for jag ner till gnarp och umgicks med lite folk och stannade kvar där. sen var det bara att kliva upp på lördagen dagen efter och åka skoter till ''pizzan'' för att äta lite mat. och jag lovar att jag aldrig mer tänker ta en kycklingsallad där! bannemig, inte okej. sedan åkte vi lite till. och joel fastnade :') faktist ganska roligt.

nu kom jag precis hem, ska duscha, plugga och försöka lägga mig i tid så att jag kommer upp imorgon. skolstart ju :( det känns inte okej.. jag kommer fan inte kunna komma upp. sen har jag inga bilder att lägga upp tyvär.

ska äta lite, sedan hoppa in i duschen :) pusshejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0